2011. február 11., péntek

Bloggal kapcsolatos kérdés

Megkérdezném azokat, akik olvassák a blogomat, és szintén itt, a Bloggeren írják sajátjukat, hogy mi a helyzet a képekkel?
Nekem már ebből a blogból másodszor tűnnek el képek. Nem, nem töröltem le őket, nem neveztem át, semmit nem tettem velük.
Egyszerűen eltűntek. Nagy nehezen visszaállítottam a képeket, szerencsére a kép hozzáadása ebből a blogból helyen voltak a képek. Több, mint egy évre visszamenőleg azért nem volt nagy élmény ez a játék, mert ismét elkezdte a Blogger azt a játékot, hogy a képet a bejegyzés tetejére illeszti be, akármit csinálok. Na mindegy, ezen túlvagyok.
Most a csomózott fülbevalóm eltűnését vettem észre, gyorsan visszatettem.

A kérdés. Másnál is történnek ilyenek?
A másik kérdésem. Egy ideje a Webmestereszközökben látom, rettenetesen lelassult a blogom betöltődése. Tapasztaltatok ilyet?

Próbáltam kitalálni, mi az oka a lassulásnak, próbálok tenni ellene.
Az ajánló képes-linkes widgetet már töröltem, hátha jobb lesz, de tele van az oldal olyan hibával, hogy bizonyos dolgok gyorsabbak lennének, ha egy szerverről történne a kiszolgálás. Nos, ezzel én nem tudok mit kezdeni, nem azért, mert nem értem, hanem azért, mert erre nincs ráhatásom.
Már gondoltam, esetleg az összes képet törlöm, és újra feltöltve illesztem be, de 81 bejegyzésem van, ezt mind végig kell nézni, képek nevét felírni, hogy ugyanazt tegyem fel ismét. Arról nem is beszélve, hogy a képek nem is ezen a gépen vannak, amin már egy ideje dolgozok.

Amúgy a legszebb ilyen figyelmeztetés az, ami arról szól, hogy a blogom sablonja is két gépen van tárolva. Klassz. Most akkor válasszak új sablont megint? Imádom, mert az összes követőkódot újra vissza kell tenni a sablonváltáskor.

Kíváncsi vagyok a tapasztalatokra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése