2011. február 20., vasárnap

Horgolt fülbevalók

Régebben el sem tudtam volna képzelni, hogy ékszereket is lehet horgolni.


Ma már látom, lehet horgolással is ékszert készíteni. Nem mondom, hogy mindenhová, illetve bármilyen ruhához fel lehet venni ezeket, de jópofa, vidám és szép ékszerek. Szerintem.
Készítettem két pár horgolt fülbevalót. Nagyon tetszenek, de sajnos az is kiderült, hogy az én nyakam rövid ezekhez a helyes fülbevalókhoz.

Horgolt fülbevaló
Megmértem pontosan, mekkora a fülbevaló. Tehát maga a horgolás 5 cm, a teljes fülbevaló pedig pár milliméteres eltéréssel 7 cm.

Sárga horgolt fülbevaló
Egy ilyen csöppséget meghorgolni nem is sok idő, fonal se sok kell hozzá.
A fonalon kívül kell még 2 db szerelőkarika, és egy pár fülbevaló akasztó.
Szerszámként horgolótű, olló, és két darab fogó kell, amivel a karikát kinyitjuk, majd visszazárjuk.

Majd még készítek horgolt fülbevalókat, azok majd kis virágok lesznek. Igyekszem pirinyó virágokat horgolni, hátha sikerül akkorát is készítenem, amit én is hordhatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése