2011. augusztus 29., hétfő

Ezermester

Számomra az Ezermester című újság már nagyon régóta alapműnek számít.
Persze néhány éve már nevet és kiadót váltott, vagy legalábbis az egyiket, emlékszem, volt némi kis cirkusz az ügy körül.

A lényeg az, hogy az Ezermester régi lapszámai digitalizálásra kerültek. Ma már az Ezermester nagyon régi és kevésbé régi számait a neten is olvashatjuk, a cikkek között keresni is lehet, a képek is megvannak. (Volt egy időszak, amikor elég sok cikk kép nélkül volt.)

A legrégebbi számokat pdf formátumban kell letölteni, ajánlott a jobb egérgombos mentés másként használata, nekem legalábbis a rákattintásnál nem a várt eredmény lett.

Miért szeretem az Ezermestert?
  • Ötleteket ad.
  • Ha valamiről nem tudom, hogyan készül, elolvashatom.
  • A cikket elolvasva sokszor rájövök, ebbe a dologba nem kéne belevágnom.
  • Új szerszámokat, eszközöket mutatnak be.
  • Technológiákat mutat be, ami akkor is jó, ha nem is akarom egyedül elvégezni a munkát, de tudom, mivel jár, és mit kell kapnom.
Hobbi barkácsoló, és talán az átlagnál érdeklődőbb vagyok. Nem tudom megítélni, hogy szakmailag milyenek a cikkek, lehetnek-e jobb megoldások, vagy hasonló, nekem az a fontos, hogy képekkel illusztrált, számomra érthető módon olvassak arról, ami érdekel.

Amúgy semmilyen érdekem nem fűzött ahhoz, ahogy ajánljam az újságot, vagy annak internetes változatát. Szerintem érdemes megnézni, és az interneten nem is kerül semmibe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése