2011. december 13., kedd

Szuperdivatos sál

Ez a sál nem is sál, ha jól megnézzük. Illetve az, de nem a melegítés a célja, hanem az, hogy feldobja a kabátot.
A pomponos fonalból készült.
Pomponos sál

Először én is meghorgoltam a szokásos pomponos sálat, de nem tetszett, mert 5 deka fonalból 40 centi lett, és olyan vastag volt.
Aztán megláttam ezt a divatos sálat, amit úgy "reklámoztak", hogy utolsó pillanatban elkészülő ajándék.
Valóban az. Pszt.... Fél óra sok hozzá.
Csak hozzá kell jutni ilyen pomponos fonalhoz.
A sál mintája

Egy sál, egy gombóc. Nem mondom, azért izgultam, hogy elég legyen a fonal a sál végéig, illetve azért is, ne maradjon még több méterem a végére. Ez a darab kb. 1 méter hosszú.
(Mindennel nem rendelkezhetek, így sajnos nincsen próbababám (még), amire feltettem volna egy blézert, és arra a sálat. A házi megoldások ezeknél a képeknél rosszabb eredményt hoztak.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése