2011. szeptember 24., szombat

Kötőkör és egyebek

Mindig rájövök, hogy milyen földhözragadt fantáziám van.
Ma egy olyan oldalra jutottam, ahol a kötőkörök megtalálását, illetve szervezését segítik. Ebben még semmi különös nincsen, én is kacérkodom a gondolattal, hogy egy ilyen kötő vagy horgolókört létre kellene hozni, és én is főleg a helyszínnel vagyok bajban.
Erre ezen az oldalon találtam tanácsokat.
Bár, megmondom őszintén, el sem tudom képzelni, mit szólnának egy kávézóban vagy hasonló helyen, ha megjelenne 5-10 vagy még több nő, aki leülne, beszélgetni és kötni kezdene. Közben meg aggódna, hogy a tea vagy kávé ki ne ömöljön az asztalon...

A lényeg, nyilvános helyen legyen a kötőkörünk, mert valakinek az otthonában ez nagy macera, és vannak, akik nem szívesen mennek idegenek otthonába. http://stitchnbitch.org/How-to-Start-a-Stitch-n-Bitch.html

Olvasmányom ezen része még nem volt olyan meghökkentő, bár az a rész, ahol azt olvastam, figyeljünk, és ha a buszon(!) látunk valakit, aki köt, hívjuk meg azonnal a kötőkörünkbe. (Jó, lehet, hogy távolsági buszon lehet kötni, a 7-es busz erre teljesen alkalmatlan.)

Most jön, amit úgy gondoltam, azonnal el kell mesélnem másoknak is, mert én ilyet soha nem tudtam volna elképzelni. Mondjuk már maga a Karib-tengeri hajóút is az álom kategória, gondolom nem csak nekem...

Az egyik menüpont ezen az oldalon elvitt egy másik oldalra, ahol egy ilyen hajókirándulást hirdetnek. http://www.stitchnbeach.com/
"Knitting Cruise to the Caribbean" Ez azért már valami, nem?:-)
10 napos hajóút, ahol persze teljes ellátás  van, és kirándulás a parti településekre, meg minden, amiről már olvastunk, illetve láttuk az Álomhajó vagy hasonló sorozatokban.
Kicsivel több, mint 1500$-ért már lehet jelentkezni:-)
Precízen le van írva, hogy jelenleg 8 különböző "osztályt" indítanak kötésben, azoknak az ára tokkal vonóban bele van kalkulálva a részvételi díjba.
Ha valakinek más igénye van, írjon, és lehet, hogy szerveznek rá egy újabb osztályt:-) Elképesztő. Vagy csak nekünk az? Esetleg csak nekem? Félreértés ne essék, tetszik az ötlet, meg minden. Csak úgy érzem, nagyon Magyarországon élek, és ez megköti a fantáziámat is, illetve szinte látom a reakciókat.

Tényleg, vajon lenne érdeklődés egy olyan hajóútra, ami a Dunán van, és kötni lehet megtanulni rajta plusz programként? Most tessék az anyagi oldalt elfelejteni, csak mint lehetőség, ötlet, ha nem lennének anyagi korlátok.


Majdnem elfelejtettem: jutalom azoknak, akik végig bírták olvasni a bejegyzést. Ingyenes minták:
http://www.stitchnationyarn.com/Patterns/

Hú, vigyázni kell! Sokkal több minta van, mint amit látunk! Ez jó. A rossz az, hogy legközelebb nem ugyanazokat adja ki. Elvesztettem a párnamintát!!!!! Azonnal le kell csapni a jó mintákra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése