2011. december 15., csütörtök

Bordó kalap

Igazából a kalapok állnak jól nekem, a karima miatt. Nem ragozom, hogyan érzem a sapkában a fejem kinézetét, de a beret és a kalapforma tetszik, és szerintem jó is, a többi nem előnyös.

Tehát nekirugaszkodtam egy kalapkának.
Megvallom, már előtte éppen elkészült a bordó beret, de nem tetszett. Olyan bő volt az alja, de a svájcisapkasága nem volt az igazi. Szóval nem állt el kétoldalt rendesen, fejhez simuló volt, de az alja meg állati bő maradt, mindenféle fogyasztás és kisebb tűs támadás után.


Bordó kalap


Ekkor elkezdtem ezt a kalapkát. A fonalat már addigra kiismertem, és tudtam, nem a kellemes négyes tűvel, hanem 3,5-ös méretűvel fogom horgolni.
Ugye értjük. Így sokkal több munka volt, és még igyekeztem szorosan is horgolni, hiszen a kalap nem lehet olyan kis puha löttyedt valami, tartásának kell lennie.

A minta jobban látható itt

Így 3 este készült el, mert nagyon unalmas volt a hosszú sorok szoros szemekkel való bökögetése.

Bordó karimás kalap
Itt látszik is, hogy a hajtogatott fát fotózási háttérként használom, és a bal oldalon még bekukucskál egy szintén fotózásra váró fülbevaló is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése