2011. december 31., szombat

Év végi számvetés

A cím alapján nem számítok nagy olvasottságra, de a bejegyzés témáját ez a cím fedi le a legjobban.

Idén kicsit hullámzó volt a bejegyzések ütemezése, három olyan hónap van, amikor a bejegyzések száma majdnem elérte, vagy meg is haladta a napok számát.

Idén eddig 193 bejegyzést tettem közzé, ezen kívül. Köszönhetően az egyre több olvasnivalónak, a  látogatók száma, nagy örömömre, folyamatosan emelkedik, és a visszaesésekben is egyre magasabb szinten van.

November elején ujjongtam a 20.000. oldal letöltés elérésén, és már majdnem 29.000-nél járunk.
Ez a két hónap nagyon fellelkesített, öröm látni, ahogy egyre többen találnak a blogomra.
Persze ezt köszönhetem mindannyiunk közös barátjának is, mert ebben az időszakban emelkedett meg a találati listán való megjelenésem a duplájára.

Amivel "nem vagyok elégedett", az a kommentek száma. Én is olvasok anyagokat a blogolásról, és azokban mindig azt írják, kérdezzem meg az olvasókat, figyeljek oda, miket írnak. Sajnos, nem nagyon tudok a hozzászólásokra támaszkodni. Ezért is külön köszönet annak a néhány bátor leányzónak, akik mernek időnként hozzászólást írni!:-)

Most kéne valami csalit bedobni, hogy lelkesen kommenteljenek az olvasók:-)

Van egy ajánlatom!
Készítettem egy leírást pici horgolt rózsákról. Ezt a leírást nem említettem itt, mert ezt a leírást a tutorial bizniszem első darabjának szántam, mintegy kísérletként arra, hogyan és mennyi idő alatt lehet elkészíteni, végigfotózni, leírni egy-egy projektet.
Tehát, ebből a jelenleg is pénzért kapható leírásból lehet kapni. Nincs más teendő, minthogy ezt itt a blogban, hozzászólásként kell kérni.
Nem mondom, hogy dedikált példányt küldök díszkötésben:-)

Jövő évben is lelkesen blogolok, keresem a jópofa, szerintem egyszerű ötleteket, persze csak a nekem is tetszők kapnak nyilvánosságot itt.

Egyben megragadnám az alkalmat, hogy közzétegyem: ha véletlenül bútorhuzat varrásban gyakorlott varrónő is van köztünk, feltétlenül írjon nekem, hogy fel tudjuk venni a kapcsolatot. Üzleti ötletem van, nem a saját fotelemre akarok új huzatot. (Azt megoldom egyedül.)

Nem ígérem, hogy ez az idei utolsó bejegyzés, mert lehet, ma még valamelyik kedvenc oldalam hírlevelében szuper ötleteket látok, amiket muszáj megosztanom itt!:-)

Mindenkinek boldog új évet kívánok, kár, hogy magyarul hülyén hangzik a Happy Crochet! vagy a Happy Beading! Az összefoglaló névről meg ne is beszéljünk:-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése