2009. november 15., vasárnap

Kézműves kiállítás

Voltam a kiállítás és vásáron. Nem tudom, mit vártam, de csalódás volt. Összezsúfolva az a sok kis asztalka, alig lehetett elmenni a sorok között, a helyet még a lelkes kipróbálók is csökkentették.
A belépő 600 Ft volt, ezért járkálhattam a fűtött épületben, és ingyen mehettem WC-re. Ezen kívül semmit sem adtak ingyen. Aki kézműves dolgot akart kipróbálni, előre kellett leperkálnia a pénzt a dologért. Tényleg régen voltam ilyen helyen, mert ahogy elnéztem, ez rajtam kívül mindenkinek természetes volt.
Amúgy sokféle kiállító volt, foltvarrók, fazekasok, bőrösök, ékszerkészítők többféle technikával, lámpaernyőkészítő, mézeskalácsos, játékkészítő, stb. Különböző, most divatos technikákhoz lehetett alapanyagot beszerezni. Pl. szalvétatechnikához dobozt, tálcát, gyöngyözéshez mindenfélét, albumkészítéshez papírt és kis bigyókat, keresztszemes készleteket.
Sétáló ember sok volt, vásárolni kevesebben vásároltak.
Lehetett könyvet is kapni, népies iparművészeti ruházati cikkeket, sokféle gyöngyékszert, még rongyszőnyeget is. Kedvencem az a szőnyeg volt, ami 1000 Ft-ba került, és a nyár végéig lehetett kapni az IKEA-ban 500 Ft körüli áron.:-)
Látszott már, hogy jön a karácsony, mert sok karácsonyi dekorációt is láttam.
Számomra ez a kiállítás ötletszerzésre volt jó. Persze, ha belegondolok, miért is elégedetlenkedek, amikor egy csomó árust, készítőt, kereskedőt, hobbiárust láthattam egy helyen, és valószínűleg az elkövetkező hónapokban ilyen nagy választékot nem fogok látni sehol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése