2009. november 1., vasárnap

Első ecsetvonások

Ma végre eljutottam a festésig. Az első ecsetvonásnál rájöttem, hogy még mindig nem tudok festeni. Rajzolni se.
Nem könnyű a festés!!!:-)
Szerencsére a festéket le lehet törölni a felületről. Háromszor töröltem le az egyszerű kis vonalamat, mert nem egyszerű kis vonal lett, hanem egy girbe-gurba kövér paca.
Aztán technológiát váltottam. A kontúrfestékkel rajzoltam meg a mintát, és utána nagyon óvatosan kifestettem a minta belsejét. Teljesen kézimunka hatása van:-)
Most szárad. Holnap lehet kiégetni. A klassz az, hogy a kontúrt 120 fokon, a festéket meg 160 fokon. Na, mi legyen?:-)
Égetés előtt, és után is lefényképezem a művet! Az első porcelánfestésemet.
Ne feledkezzek meg arról, hogy egy üveg mécsestartó is áldozatom volt. Csak az egyik oldala lett lepingálva.
Milyen kicsinek is tűnt az a festékesüveg. Most úgy érzem, 3 vödör festékem van, és sosem fog elfogyni. Milyen jó, hogy csak a 3 alapszínt vettem meg. Pirinyó edénykében lehet majd keverni, és akkor valóban egyedi műveim lesznek.
Gondolkozom, hogyan is fogom megvalósítani az egyenes vonalakat, merthogy szabadkézzel nem tudom, az biztos.
Jó móka volt ez a porcelánfestés! Nekem tetszik, amit alkottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése