2009. november 7., szombat

Új ötletem

Borzasztó dolog az, amikor az embernek sorba jönnek az ötletei, mit kellene csinálni, aztán valahogy nem jut rá ideje.
Ma pakoltam a szobában. Megtaláltam - mit megtaláltam, eddig is az orrom előtt volt - néhány kis szőnyeget. Rongyszőnyegek, a kék-sárga áruházból. Még tavasszal szereztem be őket, annyira jól néztek ki, akkor persze más terveim voltak velük...
Tehát megvannak a rongyszőnyegek. Ezek olyan csinos kis tengerész stílusúak. Persze nem rongyból vannak, nagyon szép az anyaguk. Némelyik kicsit puhább finomabb, a többinek jó tartása van. Csíkosak, végükön saját anyagából való rojttal.
Remélem sikerült elképzelni.
Tehát itt vannak a szőnyegek. Nem nagyok, ha jól emlékszem, 60X90 centiméteresek.
Ma úgy érzem, néhány szőnyegnek át kellene alakulnia párnává. Vannak elég nagy kispárnáim, amik díszpárnaként funkcionálnak, ezekre pont jó lenne. Nem csinálok nagy cirkuszt vele, összevarrom a két oldalát, a rojtos részt behajtom, és úgy varrom össze.
Így, ha megunom a párnát, lehet belőle ismét szőnyeg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése