2011. március 15., kedd

Fülbevalók tavaszra

Készítettem két jópofa fülbevalót.

Elkészítésük nem túl bonyolult, de azért annyira mégsem volt könnyű. Az apró alkatrészeket egymáshoz rögzíteni kihívás volt, néha úgy éreztem, kevés hozzá két kéz.
Végül sikerültek.

A piros fülbevalót rögtön ribizlinek szólítottam, és nem tiltakozott. Mint egy  kis fürt ribizli, olyan. A nap nagyon szépen átsüt a gyöngyökön, persze fényképen ezt nem lehet igazán visszaadni.

Ribizli fülbevaló
A sárga gyöngyösnél már - mondjuk úgy - kissé megalkuvó voltam, beértem kevesebbel is.
De mondhatom úgy is, nem akartam két teljesen egyforma fülbevalót készíteni, így a másodiknál változtattam kicsit a koncepción, és így alakult ki ez a másik, teljesen egyedi kis fülbevaló.

Sárga gyöngyös fülbevaló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése