2011. március 15., kedd

Egyszerű, olcsó ötletek

Mostanában több ötletet mutattam már erről az oldalról. Kimeríthetetlen tárháza az ügyeskedésnek, és ezt most jó értelemben mondom.

Az alábbi linken egy ötlet van azok közül, amiket úgy neveznek, hogy egyszerű ötletek 10 dollár alatt.
Tudom, a craft nem ötlet, de a lényeget tükrözi.

Nekem nagyon tetszik, hogy rengeteg ötlet, javaslat, leírás van ott, még ha nem is valósítom meg őket. Ezek a filléres ötletek meg külön tetszenek. Itthon a hobbi vagy "kreatív hobbi" a drága mulatságok közé tartozik. Mire beszerzünk hozzá mindenfélét, ami kell, máris kiderül, készen olcsóbban megkaptuk volna az áhított dolgot. Persze, nem emiatt csináljuk.:-)

Egy jó tanács. Ha egyszer, véletlenül szembejön egy jó ötlet, azonnal elmenteni, kinyomtatni, lemásolni, bármi, mert még egyszer megtalálni, na az már nehéz. Kivétel az, ha pontosan tudjuk, milyen cím alatt volt. Ez viszont ritkán van.

Én is találtam tegnap valamit, illetve csak a lap alján volt egy link, ami ránézésre tetszett, de már a kattintáson túl voltam, amikor észrevettem, ezért nem tudtam jól megjegyezni a címét. Mondanom sem kell, nem találtam meg többet.
Szerencsémre mára már el is felejtettem, mi volt az a nagyon jó dolog:-)

Szóval a link mögött üdvözlőlapok lapulnak, melyeket selyemszalaggal hímeztek ki. Így teljesen egyediek lettek.
Az ötlet jó, és húsvétig még van idő öltögetni.

Simple Crafts Under $10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése