2011. július 14., csütörtök

Ásványos karkötő

A memóriadrót nagyon megragadta a figyelmemet.
Nagyon tetszenek ezek a többsoros karkötők, bár nem érzem kényelmesnek. Legközelebb a nagyobbik memóriadrótból veszek. Ez a kisebb, ez pont jó a karomra, de én azt a karkötőt szeretem, aminek játéka van, és tud csúszkálni a karomon.
Igen, a memóriakarkötő többféle méretű karra is jó, de hiába tekerem fel úgy, hogy laza legyen, össze fog ugrani, és akkor már olyan, mint egy mandzsetta.

Az a tapasztalatom, hogy ha ásványokat fűzök fel, akkor viszont kitágul a memóriadrót, mert az ásványoknak megvan a maguk súlya. Az ásványos memóriakarkötő elég nehéz, és kicsit lazább, mint az üveggyöngyösek.

Fűztem egy ásványos karkötőt, már rögtön kásagyöngyökkel. Nagyon tetszik, szerintem illünk egymáshoz.
Ásványos memóriakarkötő


Van rajta achát, malachit, jáde, karneol, kagyló, aventurin, mokait. Pici arany közepű kásákkal felváltva fűztem fel az ásványokat, igyekezve, hogy mindegyik előkészített ásványból kerüljön rá.

Karkötő közelről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése