2009. október 24., szombat

Üvegfestés

Bevallom, az üvegfestéssel is kacérkodok.
Miért éppen üvegfestés? Amikor egy rendes vonalat se tudok húzni ecsettel? Azért, mert nagyon tetszik. Soha nem fogok csodás szabadkézi rajzokat produkálni, de ma már nem is szükséges a rajztudás. Az üvegfestést ma már lehet kis szivaccsal is végezni, vagy sablonnal. Vagy együtt a kis szivacs a sablonnal:-)
Lehet, hogy porcelánfestés lesz az üvegfestésből. Láttam egy nagyon klassz kis bögrét, az az igazi piros pöttyös bögre. Pont olyan, amilyen gyermekkoromban volt. Talán sikerül megvalósítani. Egy prototípust fogok készíteni:-) Az én bögrém formája viszont nem az az igazi lesz, hanem amilyen bögrét kapni lehet fehér színben. Nem titokzatoskodok, ez bizony egy IKEA bögre lesz. Ott lehet olyan üveg és porcelán/fajansz edényeket kapni, amiken semmi minta sincs, és a formája egyszerű. Szóval üvegfestés, sablonnal:-) Psztttt, vannak már sablonok is, és persze festék is, meg bögre is. Elhatározás is van, még ecset nincs. Az előbb azt mondtam, nem is kell az üvegfestéshez vagy porcelánfestéshez ecset. De mi van, ha mégis szeretnék valami kis vonalat rajzolni?:-)
Azért óvatos vagyok. Legalább a festékkel. Csak a 3 alapszínt vettem. Azért meglepő, hogy sokan a 3 alapszínnel sincsenek tisztában. Emlékeztetőnek, az igazi rajzoláshoz, festéshez az alapszinek a következők: piros, kék, sárga.
Hajrá piros pöttyös bögre üvegfestéssel és sablonnal:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése