2011. október 26., szerda

Ötlet sapkafényképezéshez

A sapkákat fotóztam. Már nem először.
Modellem nincs, ezért kicsit nehéz volt.

Először arra gondoltam, előszedem az imádott mackómat, és annak a fejére teszem majd a sapkákat.
Mackó jól el van téve, becsomagolva, nehogy baja essen.
Valami egyszerűbb megoldás kellett.

Nézzünk szét a konyhában. Ugye tudjuk, hogy egy férfi mindenféle szerszámmal felszerelkezve kezd megjavítani valamit, egy nő viszont majdnem mindent megold egy hajcsattal és egy körömreszelővel.

Ez jutott eszembe, és felfedezőkörútra indultam.

Mi kell a sapkához? Valami, ami hasonlít egy fejre.

Tessék az ötlet, lehet lopni!

Sapkamodell
Aki nem jól látná: egy müzlistál, vagy valami hasonló, ami egy befőttesüvegen pihen. Így a legtöbb sapkát le tudtam fotózni sapkaformában.
Az ötlet jó, csak még finomítani kell a dolgon, vagyis az eszközön. Sajnos átlátszik a minta a csipkemintás sapkákon:-)
Persze egy hungarocell fej még jobb lenne. Láttam, haladóknál a kirakati fejen még paróka is van.
Ez meg ingyen van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése