2011. október 23., vasárnap

Halloween ötletek

Az amerikai oldalakon mostanában dől a Halloween felkészülésre szolgáló információ.
Kikerülhetetlen:-)
Nekem személy szerint nem jön be, maximum a sütőtök színe, de azért megnézem, miről írnak.

Találtam egy oldalt, ahol van egy e-book a témában. Letöltöttem, megnéztem, és megállapítottam, egy része felhasználható ötlet, és leírás. Ha nem erre az alkalomra akarjuk elkészíteni, akkor egyszerűen lehagyjuk azt a részt, díszítést, ami mondjuk éppen a lényege:-)))



Azt hiszem érthető. Vannak itt sapkák, különféle figurák horgolva, kötény készítése lépésről-lépésre, korona készítése csipkéből, szóval sok olyasmi, amit akár farsangi jelmezkészítéskor is fel lehet használni.

Itt található: http://www.favecrafts.com/Halloween-Crafts/How-To-Halloween-Projects-from-Bloggers/ml/1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése