2011. október 27., csütörtök

Szemüvegtok horgolva

Ha találok egy szép fonalat, nem bírok neki ellenállni.
Ha meg olvasok egy jó leírást, vagy látok egy nekem tetsző valamit, akkor azonnal tűt kell ragadnom.
Az új mintákat azonnal ki kell próbálnom, igaz, legtöbb esetben azonnali bontás a végeredmény.
Szombaton így voltam egy nagyon trendi sálmintával. A fonal nem volt alkalmas ehhez a mintához, ezért elkészült a mintadarab, megnéztem, konstatáltam, meg tudom csinálni, és lebontottam:-)

Ez a szemüvegtok viszont el is készült.

Horgolt szemüvegtok


Nem ördöngösség, a minta csak arra kellett, hogy lássam, lehet szemüvegtokot is horgolni:-) Na jó, meg arra, milyen szélesre csináljam. Nekem is jó lett az a szélesség. A magasságát már a szemüveghez mértem, és változtattam a gomblyukon is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése