2012. február 21., kedd

Cupcake sapka kísérletek

Nagyon tetszenek, - no nem a saját fejemen - a cupcake sapkák. Ezek azok a vicces sapkák, amik olyanok, mint egy szépen feldíszített muffin. Gyerekeknek jópofa, de látom, máshol felnőttek is felveszik. Rendben huszonkevés évesként még bevállalóséknál elfogadható, de nem komoly darab.

Cupcake sapka félig készen

Szóval, már négy kezdeményem van, valahogy nem az igazi. Gyermekméretben akarom elkövetni, és éreztem én, hogy a mérettáblázat szerinti magasság kicsit sok, az első leírás szerinti sapkánál viszont nagyon kevés. Aztán a leírás fotóját jól megnézve, elismerem, nem is akartak homlokig érő sapkát készíteni.

Cupcake sapka cukros része
Tehát ezekről van szó. Még alakítom a módszert. Sokféle elkészítési módot olvastam már.

Van, ahol külön készül a fejpánt rész és a tetőrész, ezeket össze kel varrni.
Van, ahol lentről kezdik, a végén elég macerás a fogyasztás. Nekem nagyon lyukas lett.
Van, ahol fentről kezdik, mint egy sapkát.
Ez utóbbiaknál van, ahol a fejtető rész egy normál sapka szinte, és a lenti pánt hangsúlyos, és van, ahol a fejtető ilyesmi, mint a képen, és alatta lehet, hogy 8 cm széles papíros rész van:-)

Úgy érzem, nagy bontások lesznek még, mire kikísérletezem a nekem tetsző fazont és elkészítési módszert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése