2012. február 25., szombat

Zöld koszorú húsvétra

Nem mertem a címben a fű szót leírni, bár lehet, hogy a látogatottságomon nagyot lendített volna.

Szóval egy fűvel bevont koszorú, apró virágokkal. Legalábbis úgy néz ki.
Nem bírtam ki, hogy meg ne mutassam, és amúgy is lassan már a koszorús bejegyzések külön szekciót alkothatnak itt.
Megvallom, én még egyet sem készítettem el, de nagyon tetszik a képeken. Nincs is a bejárati ajtón hova tenni, bent is több üveges ajtó van, a kamra ajtóra meg mégsem tehetem. (Nem kamrát akartam írni.)

Tehát az alkotás:

The Grass is Greener Wreath
This image courtesy of pattyschaffer.typepad.com
A teljes leírás fotókkal itt található: http://pattyschaffer.typepad.com/capture_the_details/2010/03/monday-make-it-spring-baby-grass-wreath.html

Nem lövöm le a poént, érdemes megnézni, hogyan készült a koszorú!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése