2012. február 4., szombat

Konyakosmeggy masnival

Volt ez a fonal. Érdekes, kevert szálas, mohair jellegű.
Egy szállal soha nem készült el a kardigánom belőle, pedig eleinte igyekeztem. De annak több évtizede.

Megtaláltam a fonalat, és úgy gondoltam, talán sapkára jó lesz.
A meggyszín annyira nem tetszett egyedül, illetve a csokiszín ott árválkodott, ezért egy merész mozdulattal összefogtam a két szálat.



Így lett konyakosmeggy. Vagyis egy barna és egy vöröses szál.



A masni adta magát. Még nem csináltam soha masnis sapkát. Csak ki kell próbálni egyszer.
Érdekes a horgolt masni viselkedése:-) Szerintem egész jó lett.



És megvallom, amikor a masni a fülnél van, nagyon jól melegíti.
A sapka felső része bővebb, mint az eddigi sapkáim általában. Egyrészt azért, mert úgy veszem észre, idén divatosak a bővebb sapkák, másrész így a hosszú haj is beletehető a sapkába. Meg hát ne mindig ugyanolyan sapkát készítsek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése