2011. április 14., csütörtök

Még mindig a honlaposhoz

Nem elégedtem meg azzal, hogy fejlécet készítettem!

Gondoltam, ha már lúd, legyen kövér. A képekhez megfelelő színű hátteret is készítettem. Jó, tudom, simán kiírhattam volna a színkódokat hexában, nem kellett volna vacakolni.

De a honlapsablonok nagy részében csíknyi kis képekkel rakják ki a hátteret. Ezért minden header kapott színben hozzáillő háttérképet is.

Ez a szemcseppentő eszközzel érhető el a programokban. (Mármint a megfelelő szín kiválasztása és kódjának meghatározása.) A megfelelő szín fölé viszem, a program meg kielemzi, milyen színek keverésével jött ki az adott szín.

A honlapokhoz az RGB színkeverési módot használják, így azt a kódot másolhatjuk be a megfelelő helyre, illetve, ha ecsetre felvesszük a színt, akkor azzal festhetünk.

Én festékesvödörrel szoktam az ilyen kitöltéseket csinálni, tehát most is így történt.

Ilyen kis csíkot csak egyet teszek ide, oldalra.
Az árvácskáshoz készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése