2011. november 8., kedd

Angyalkák

Az idén sikerült angyalszárnyat vennem, a fém köztesre gondolok.

Most jutott eszembe, hogy idén már láttam angyalszárnyat, méghozzá a Tesco-ban, a karácsonyi osztályon. Jelzem, nagyon szép volt az a rész, még nem teljesen volt kész, amikor ott jártam, és főleg, még nem volt meghirdetve, ezért vevők csak lézengtek ott.
Szín szerint voltak osztályozva a karácsonyfadíszek, boák, papírok, meg mindenféle karácsonyi kellék. Hatalmas választékban, és szerintem igazán szépen elrendezve.
Műfenyőből is volt legalább 10 féle, meg lehetett nézni rendesen, hogy milyenek.

Szóval, itt láttam egy részen angyalos dolgokat is. Többek között fehér angyalszárnyakat. Tudom, ez nem újdonság, mert pár éve hallottam, hogy valaki ilyeneket vett, de akkor azt nehezen tudta beszerezni.

Visszatérve a fém köztesre: most már van 2 angyalkás mobildíszem is. Jó játék ezeket a kis díszeket megtervezni, próbálgatni hozzá a gyöngyöket, melyikkel hogy fog kinézni.
Azért voltak nehézségek. A maradék(?) gyöngyöket használtam, így nehéz volt a színeket összepárosítani. Láttam, kis glória szerűt is tesznek sokszor a fejére, nekem ez csak gyöngykupakból sikerült, mert ami igazán jó lett volna, színben nem passzolt.

Íme, a végeredmény:

Angyalkás mobildíszek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése