2011. november 3., csütörtök

Szobai cipő

Na jó, lehet, hogy túlzás ezt mondani róla, de mégis ez a funkciója.
Készítettem pusztán kíváncsiságból egy tutyit/mamuszt/szobacipőt.

Szobacipő

Annyira nem is lett rossz:-)
Meglepő, de tényleg meleg.

Szobacipő párban

Mire lehet használni?
Szerintem arra jó, hogy a tévé előtt ülve melegítse a lábat.
Szőnyegen lehet vele sétálni, vagy a fűtött szobában parkettán.

Mire nem jó?
Olyan helyiségekben járkálni benne, ahol vizes lehet a padló/kő/linóleum/járólap.

Viszont olyan jól kitaláltam neki egy funkciót. Lehet vendégpapucs is. Télen nálunk is leveszik a vizes csizmát, cipőt a vendégek. Száraz időben hevesen tiltakozom, amikor le akarják venni a cipőt.:-) Én nem szeretem, ha mezítláb vannak, lehet azért, mert én sem szeretek idegen helyen harisnyában járkálni. (Mindig az jut eszembe, milyen gáz lenne, ha éppen aznap lyukadna ki a harisnyám orra. És van olyan cipőm, aminek segítségével meg tudom oldani az egyszer használatos harisnya kérdését.)
Egy ilyen vendégcipővel meg az ezek a balesetek diszkréten elfedhetők.:-)

Legközelebb az orr része nem lesz ilyen nagy. Sok variációban el lehet készíteni. Ezt próbadarabnak szántam, mondjuk úgy maradék fonalakból készült. Egyébként vékony fonal 4 szála, a díszítés meg nagyon vastag fonal, de kellett egy kis szín, hogy feldobja.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése