2012. január 18., szerda

Sötétzöld virágok sapkára

A sötétzöld sapkákhoz készültek virágok is. Úgy tűnik, csak az a sapka sapka, amin virág is van. Minél nagyobb, annál jobb. Nekem valahogy sosem sikerülnek nagyra:-)
Próbálkozom, de nem tudok tenyérnyi virágokat előállítani. Mindig sokkal kisebbek lesznek, mint amit mintának veszek. Igaz, a fonalon is múlik, vékonyabb fonalaim vannak.

Már irigykedtem a Red Heart Super Saver nevű fonala miatt. Az a fonal mindenre jó, és jó nagy gombolyagban árulják, de már mondtam többször, ez itt nem Amerika, mi 4-5 dekás adagokban vehetünk fonalat, még az olcsóbbakból is. Most azt ne is említsük, amikor fél kiló vásárlására köteleznek, vagy csak 2-3 darab van a boltban egy színből. Szóval ezt a fonalat lehet négyes tűvel horgolni, elég vastag, úgy néz ki, tömör lesz belőle a munka.
Az én fonalamból pedig négyes tűvel olyan pihe-puha, finom szellős darab lett.

Zöld virág
Ez egy nagyon egyszerű virágforma, majdnem ugyanaz, mint amit tavaly készítettem sárgában. Csak azt körben horgoltam, ezek meg oda-vissza haladó sorokkal készülnek.


2 soros virág szemből
 Ennél a virágnál tűnt fel igazán, hogy mennyivel kisebbeket állítok elő, mint kéne, ezért próbáltam a sorok számát növelni, így egy kicsit nagyobb lett a végeredmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése