2012. január 3., kedd

Horgolt csipkesál

Elkészítése 2 esztendőt ívelt át. December 31-én úgy éjjel 11 körül kezdtem, és január elsején reggel fejeztem be.
Horgolt csipkesál

Nagyon tetszenek az ilyen sálak. Egy mintaegység a szélességük, és ráadásul a szélesség változó.
Nem tudom, milyen virágnak, termésnek nevezzük ezt, nem teljesen olyan, mint amit ananász mintának hívnak. Kicsit hasonlít rá, a lényeg az, nagyon jól néz ki. (Szerintem)

A sál mintája

A fonal karamell színű, selymes. Amolyan tartás nélküli, de a minta adott neki némi merevséget.
Egy darab 5 dkg-os gombolyagból készítettem. Olyan hosszú, amennyi kitelt a fonalból. Igaz, maradt még néhány méter, de az már nem lett volna elég még egy mintához.

Sál a nyakban, megkötve


Így is elég lett, össze is lehet kötni, de ha tetszik, egy dísztűvel is összetűzhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése